اسپاد فولاد آسیا

جزییات معاملات محصولات فولادی

[rank_math_breadcrumb]

فهرست

جزییات معاملات محصولات فولادی و معدنی اعلام شد.
بر اساس داده‌های اعلام شده تختال از ابتدای سال جاری تا هفته ی نهم سال، در مجموع ۲۳۴ هزار تن و به ارزش حدود ۴،۵۰۰ میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است.
شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان عرضه این محصول را در بورس کالا به عهده دارند. نرخ فروش این محصول در حال حاضر ۱۹ میلیون تومان به ازای هر تن معامله می‌شود.
بلوم و بیلت از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت، حدودا یک میلیون و ۲۸۰ هزار تن و به ارزش ۲۵،۶۰۰ میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است.
شرکت های زیادی این محصول را در بورس کالا عرضه می کنند. فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد سیرجان ایرانیان، آهن و فولاد ارفع، مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد، جهان فولاد سیرجان و فولاد زرند ایرانیان در حدود بالغ بر ۸۵ درصد عرضه این محصول را در بورس کالا به عهده دارند.
مس کاتدی از ابتدای سال جاری تا هفته ی نهم سال، در مجموع ۳۱ هزار تن و به ارزش حدودا ۱۲،۰۰۰ میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است. تنها عرضه کننده مس کاتدی در بورس کالا، شرکت ملی صنایع مس ایران است.
گندله سنگ آهن نیز از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت، یک میلیون و ۹۰۵ هزار تن و به ارزش حدودا ۸،۲۵۰ میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است. شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سنگ آهن مرکزی ایران عرضه این محصول را در بورس کالا به عهده دارند.
شمش روی از ابتدای سال جاری تا هفته ی نهم سال، حدودا ۶،۹۰۰ تن و به ارزش ۸۹۶ میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است. شرکت‌های توسعه صنایع روی خاورمیانه، کالسیمین، گسترش صنایع روی ایرانیان، ذوب روی بافق و فرآوری مواد معدنی ایران بالغ بر ۹۰ درصد عرضه این محصول را در بورس کالا به عهده دارند.
منبع: معدن۲۴

 

فهرست مطالب

نوشته‌های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها