اسپاد فولاد آسیا

نبشی شکفته مشهد در سایز ۳ تا ۱۰ در شاخه‌های ۶ متری تولید شده و به دست خریداران می‌رسد. در ساخت نبشی از متریال‌های با کیفیتی استفاده می‌شود که در مرغوب بودن آن تاثیر بسزایی دارد. نبشی در دو روش فابریک و پرسی تولید می‌گردد که به دلیل کیفیت بالای نبشی فابریک، قیمت آن بیشتر از نمونه دیگر می‌باشد. قیمت نبشی شکفته مشهد روزانه در وبسایت عصرآهن آپدیت می‌شود با مراجعه به آن از قیمت روز مطلع شوید.

در صفحه پیش رو می‌توانید به جدول سایزبندی، قیمت محصول، موجودی کارخانه شکفته مشهد و نمودار تغییرات قیمت آن دسترسی داشته باشید.

گروه صنعتی شکفته
تاریخچه گروه صنعتی شکفته مشهد به دهه ۱۳۳۰ بازمی‌گردد. این مجموعه در ابتدا در قالب کارگاه ساده ریخته گری و تولید انواع لوازم سنجش به مدیریت حبیب شکفته فعالیت خود را آغاز کرد و در این راستا تا دهه ۱۳۶۰ پیشرفت هایی به دست آورد. در اواسط دهه ۱۳۶۰ موفق به تولید ماشین آلات کارخانه‌های قند و شکر، ماشین آلات کشاورزی، قطعات گاز رسانی، قطعات فورج، قطعات ریلی و قطعات خودرو شد.

کارخانه فولاد شکفته در راستای تولید نیازهای روز افزون کشور در اواخر دهه ۱۳۶۰ موفق به تولید قطعات فولادی شد، سپس در اواسط دهه ۷۰ با طراحی دستگاه های نورد گرم که توسط همین مجموعه طراحی و راه اندازی شدند تولید مقاطع فولادی نورد گرم را آغاز کرد. گروه صنعتی شکفته با توسعه روز افزون خطوط تولیدی در طول سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ خطوط تولیدی مختلف از جمله نورد مقاطع فولادی شکفته، نورد فولاد خاوران، فولاد کبکان، فولاد تابان کویر یزد، فولاد الماس یزد، فولاد فرم تابران و پروژه مجتمع فولاد رشتخوار را توسعه داده است. این مجموعه با تمرکز بر تولید محصولات فولادی کشور موفق به افزودن موارد ذیل در خطوط تولیدی خود شده است:

• فلزات اساسی

• سپری فولاد شکفته مشهد

• نبشی شکفته مشهد

• ناودانی شکفته مشهد

• ریختگری فولاد و آهن در واحد ذوب

ناودانی و نبشی شکفته مشهد از تولیدات اصلی نورد مقاطع فولادی شکفته می‌باشد که حجم تولیدی آنها در حدود 100 هزار تن در سال است. ناودانی شکفته مشهد از جمله ناودانی‌های بال شیب دار سبک می‌باشد که در طول ثابت 6 متر در کارخانه تولید می شوند. ناودانی‌های تولیدی گروه صنعتی شکفته طبق آخرین استانداردهای بین المللی DIN 1026-1، DIN EN10279 آلمان، GOST 8240 روسیه و INSO 4477-1 با حداقل تلرانس ابعادی در سایزهای 8، 10، 12 و 14 به روش نورد گرم تولید می شوند.

نبشی شکفته مشهد از دیگر محصولات تولیدی این مجموعه می‌باشد که به صورت بال مساوی تولید می‌شود. نبشی مشهد براساس استاندارد بین المللی DIN EN 10056-1,2 آلمان و ISO 657-5 در سایزهای 3، 4، 5، 6، 7 و 8 و طول 6 متر در کارخانه تولید می‌شوند. کنترل کیفی محصولات فولاد شکفته مشهد طبق استاندارد ملی و بین المللی زیر نظر ناظرین بخش فنی تولید می‌گردد و پس از تولید تحت بازرسی‌های مکانیکی و شیمیایی قرار می‌گیرند و در صورت وجود مشکل عیب یابی می‌شوند.