شماره‌های تماس:

جزییات معاملات مقاطع در بورس کالا

[rank_math_breadcrumb]

فهرست

جزییات معاملات مقاطع امروز چهارشنبه دهم خرداد ماه: قرار بود ۱۸۹ هزار و ۱۱۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۱۰ هزار و ۴۶۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۱٫۶ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.
در همین حال، برای ۸۹ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد، ۷۷ ‌هزار و ۶۷۳ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۴ هزار و ۹۳۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی که ۲ هزار و ۹۹۴ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان یک‌هزار و ۷۵۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۴۴ هزار و ۷۶۷ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

در ادامه جزییات معاملات مقاطع فولادی، یک ‌هزار و ۵۷۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ناودانی ثبت شد که ۸۲۵ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۱۷ هزار و ۲۴۷ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۴ هزار و ۷۳۷ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۴۲ هزار ریال بود.

در پایان، یک‌هزار و ۸۲۵ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۶۷۵ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۶ هزار و ۵۹۲ ریال می‌باشد.

منبع: فولادبان

فهرست مطالب

نوشته‌های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها