اسپاد فولاد آسیا

میلگرد سیادن ابهر
میلگرد سیادن ابهر در استاندارد A2 و A3 در سایزهای 8 تا 28 در بازار یافت می‌شود. میلگرد آجدار A2 دارای تنش جاری 3400 مگا پاسکال و تنش گسیختگی 5000 مگاپاسکال می‌باشد در حالی که میلگرد آجدار A3 دارای تنش جاری 4000 مگا پاسکال و تنش گسیختگی 6000 مگا پاسکال است. به دلیل کم بودن میزان کربن در میلگرد A2، این میلگرد انعطاف پذیری قابل قبولی داشته و گزینه مناسبی برای ساخت المان‌های بتن آرمه می‌باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد سیادن ابهر و بررسی موجودی آن می‌توانید به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید. حتما قبل از خرید بررسی‌های لازم را انجام دهید.

شرکت فولاد سیادن ابهر
مجتمع فولاد سیادن ابهر در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت در حوزه محصولات فولادی کرده است، اما کسب پروانه استاندارد این کارخانه برای تولید میلگرد مربوط به سال ۱۳۷۱ می‌شود. این کارخانه با در برگرفتن زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در استان زنجان به تولید مقاطع فولادی مشغول است. سبد محصولات فولاد سیادن ابهر شامل میلگرد و شمش بیلت می‌باشد. میلگرد ابهر در زمره پرفروش ترین محصولات این کارخانه می‌باشد.

لازم به ذکر است این تولیدکننده، افتخارات و دستاوردهای زیادی را به دست آورده، از جمله مهم ترین آنها می‌توان به کار آفرین برتر در استان زنجان در سال ۱۳۹۰ اشاره کرد.

مجتمع سیادن ابهر در تلاش است تا با به کارگیری از تکنولوژی‌های مدرن و استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص، فروش خود را بهتر از قبل کند. حجم تولید سیادن ابهر به ۲۸۸ هزار تن در سال می‌رسد.

کارخانه میلگرد سیادن ابهر با یک خط نورد مقاطع فولادی، تولید انواع میلگرد را با پروانه استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ و پروانه بهره برداری به تولید تجاری رسانده و در بازار از طریق بورس کالا، تولیدات خود را به فروش می رساند.