اسپاد فولاد آسیا

 میلگرد راد همدان 

کارخانه میلگرد راد همدان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور می‌باشد که قادر به تولید انواع میلگردها در اندازه‌های 8 تا 32 با استانداردهای A1، A2، A3 و A4  می‌باشد. میلگرد راد همدان سبک‌ترین میلگرد در بازار آهن آلات است، اما این سبک بودن به معنی غیر استاندارد بودن آن نیست و وزن میلگرد راد همدان در بازه استاندارد تولید می‌شود. 

جهت خرید میلگرد راد همدان از خود کارخانه باید حداقل یک ظرفیت یعنی حدود ۲۲ تن خرید داشته باشید اگر سفارش شما کمتر از این میزان باشد، از بنگاه آهن آلات و یا انبار بارگیری خواهد شد که در هر صورت میلگرد خریداری شده از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. 

قیمت میلگرد راد همدان 

ممکن است با مقایسه قیمت میلگرد راد همدان با قیمت میلگرد دیگر کارخانه‌ها، متوجه بیشتر بودن نرخ میلگرد راد همدان شوید. اما باید گفت به دلیل اینکه میلگرد راد همدان سبک وزن است در برآورد نهایی خرید، قیمت مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. همچین باید خاطر نشان کرد کیفیت میلگرد راد همدان با توجه به فرآیند تولید و همچنین دستگاه و تجهیزات پیشرفته بیشتر و بهتر است؛ بنابراین این اختلاف قیمت کاملا بجا می‌باشد. 

کارخانه فولاد راد همدان 

مجتمع فولاد راد همدان با علامت تجاری Steel Rad Hamadan (SRH) از تاریخ سال 1390 شمسی در زمینی به بزرگی 50 هزار متر مربع، مراحل ساختش آغاز گردید و سر انجام در سال 1396 شمسی و پس از 6 سال فعالیت و تلاش های فراوان به بهره برداری رسید. این کارخانه طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا و به سبب استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، موفق شد محصولات خود را بر طبق استاندارد جهانی DIN تولید کند.  

با توجه به ظرفیت این مجتمع، میلگرد راد همدان سالانه به میزان ۵۰۰ هزار تن تولید می‌شود. تولیدات کارخانه فولاد راد همدان، یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولات آهنی در داخل و همچنین خارج از کشور می باشد.  

مجتمع راد که توانسته است استاندارد DIN آلمان را که متشکل از 30 هزار نوع از انواع استانداردها می باشد را دریافت کند، توانسته است مشتریان و خریداران میلگرد بسیاری را به سوی خود جذب نماید. خریداران و مشتریان برای شناسایی میلگرد راد همدان، می‌توانند نام حک شده RAD را بر روی محصولات مورد نظر بررسی کرده و تولیدکننده را شناسایی کنند و انتخاب درستی داشته باشند. 

البته لازم به ذکر است که در هنگام ارسال میلگرد راد همدان به محل تخلیه و در هنگام تحویل محصول به خریدار، همراه با محصول ارسالی (میلگرد راد همدان)، برگه آنالیز و آزمایش هر میلگرد که به صورت اختصاصی تهیه می شود نیز ارسال می شود. همه تجهیزات این کارخانه از کشورهای آلمان و ایتالیا می باشند که سبب تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می‌شود.  

راد همدان توانسته است به خاطر تولید محصولات با کیفیت، استاندارد ملی SNSO3132 و استاندارد اروپایی BS4449 را دریافت نماید که تا به امروز هیچ شرکت داخلی موفق به دریافت این استانداردها نشده است، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت میلگرد راد همدان طبق استاندارد تولید می‌شود. افراد شاغل در مجتمع فولاد راد همدان به صورت مستقیم 300 نفر می باشند. همچنین به صورت غیر مستقیم نیز برای بیش از 2 هزار نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.